" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

براى تو ..

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ق.ظ

امشب موقع برگشتن از پاساژ، ویترین یه مغازه ای که از قضا چراغاش خاموش و تعطیل بود،چشممو گرفت.رفتم پشت ویترین وایسادم اجناسِ جذابشو تماشا کردم ! مغازه ى متفاوتی بود.
انگشترای نفیس،با نگین های فیروزه و عقیق و ..که برق نگیناشون چشمامو میزد.اسکناس ها و سکه های قدیمی! بشقاب های نقاشی شده.سماورِ طلایی! جعبه های جواهر و قاب عکس های نفیس.مغازه،مغازه ی عتیقه فروشی بود.رفتم پشت درش تا شاید محتویات داخل مغازه رو ببینم.با دستم رو پیشونیم سایبون گرفتم و داخل مغازه ی عجیب غریب و تاریکُ دید زدم!!

یهو نفسم بند اومد... خدای من! چی میبینم؟! عروسکی که دوران کودکی عاشقش بودم تو یکی از قفسه ها داخل جعبه ش بود!
عروسک قشنگم با همون پیراهن آبی ... عروسکی که یه بچه ی کوچولو داشت و روی دستاش میخوابوندش..
یه لحظه حس کردم بیست سال پیشه و اون عروسکِ خودِ منه !! عروسکی که سالها بعد وقتی علی به دنیا اومد تو شیطنت های بچگیش سروکله شو از هم جدا کرد و موهاشو کند.هرچقدر من مواظب وسایلم بودم علی نبود.چقدر دلم میخواست اون عروسکِ خاطره انگیز رو داشته باشم.اگه مغازه باز بود بی معطلی میخریدمش.

 نه برای خودم،برای دخترم..دختری که شاید یک روزى داشته باشمش..


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

برای دخترم

نگارِ من

نظرات  (۲)

هر وقت دیدی چیزی رودوست داری بخرش بعدا پشیمونی زیاد داره :دی
بشین دم مغازه اش تا باز بشه :))
پاسخ:
اره دقیقا :))
باش:دی
۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۹:۵۱ دُردانه ⠀

من اون عروسکمو هنوز همچنان سالم نگهش‌داشتم :))

اسمش ساراست، اسم بچه‌ش دیانا. رو جعبه‌ش که اینطوری نوشته.

پاسخ:
وای من عاشق جعبه ش هم بودم😭💙
چه خوب که هنوزم داریش💕
عتیقه فروشیه که باز شد رفتم از نزدیک دیدمش،رنگ چشماش مثل عروسک خودم نبود.رنگش آبی خیلی تیره و ترسناک طور بود :( بخاطر همین نخریدمش.من عروسک خودمو میخوام 😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی