" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

سین مثل سعادت ..

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ق.ظ


چهار روز پیش،هزاروهشتصد کیلومتر دورتر از خونه،از خواب بیدار شدم .بعد ازینکه چشمام به نور اتاق عادت کرد،

گوشیم رو برداشتم و چک کردم.تو دایرکت اینستاگرام یه پیام از میم داشتم.

رو استوریم ریپلای زده و نوشته بود: "عزیزم ممنون بابت عکس های قشنگ و انرژی مثبتی که بهم میدی.ان شاءالله که خدا،زودتر سعادتِ کامل رو نصیبت کنه" با خوندنِ پیامش لبخند زدم..از تهِ دلم آمینِ بلندی گفتم و روزم ساخته شد..

حالا ازون روز دارم به "سعادت کامل" فکر کنم..به بنده هایی که لایقش هستند و به خدایی که بی حساب میبخشه ..




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۸
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

منم امیدوارم که خدا سعادت کامل رو نصیب شما کنه.
پاسخ:
ممنون از لطفتون.ان شاءالله نصیب خودتون هم باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی