" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

سکوتِ قلبتو بشکن و برگرد ...

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ


سکوت...

عمیق و بود و طولانى.نمیدونم چه اتفاقی افتاد و از کجا شروع شد؟

اما انگار مهر سکوتِ عجیبی بود که روى لب ها و قلمم زده شده بود..

حتی الان که این کلمات رو مینویسم،مطمئن نیستم که بتونم به نوشتن ادامه بدم.

هضم اتفاقات پشت سرهم و عجیب و غریب این چند ماه،برام سخت و سنگین بود.شاید به خاطر همین درگیری ذهنی شدید بوده که قفل کردم و ترجیح دادم سکوت کنم.خودمم متعجبم که چرا اینطور شد ولی خب...

شاید اینم یجور واکنش دفاعی و طبیعی باشه نسبت به اتفاقاتِ  غیرمنتظره ى زندگى.

میخوام فکر کنم که همه ى سه ماهِ گذشته رو خواب بودم..خوابی عمیق..تلخ و شیرین...

هرچى بود تموم شده و من حالا بیدارم.بیدارم و قلم به دست...از نو مینویسم.



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

نیلگون عزیز چه خوب شد برگشتی
امیدوارم شیرینی اتفاقات بیشتر باشه :)

پاسخ:
عزیزم
ممنون دوست مهربونم
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۵۰ علی زیرایی
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۴۱ آفتابگردون ...
چه خوب کردی اومدی:)
اگر دوست داشتی راجع بهشون صحبت کنی یا هرچی من آماده ام رفیق!
پاسخ:
ممنونم عزیزم
دوستِ شهریوریِ من💙
به به راه گم کردی خانوم😏از این طرفا😜
پاسخ:
اختیار داری خانوم.خونه خودتونه.این حرفا چیه؟😁😎
خوشحالم ک نوشتی. خیلی
پاسخ:
:***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی