" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

هیچوقت دستمو رها نکن ...

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ

اگر بخوام به اندازه ی تک تکِ نفسهام ازت تشکر کنم...بازم کمه...نمیدونم نمیدونم چطور باید شکرت رو بگم؟چطور بگم ازت ممنونم؟چطور بگم منو ببخش بخاطر همه ی بدی هام؟چطور بزرگیتو توی ذهنم هضم کنم؟

دلم میخواد اندازه ی همه ی عمرم اشک بریزم و اندازه ی تک تک این اشک ها بهت بگم... ازت ممنونم...

کاش لایقِ نگاهت باشم..کاش...لایقم کن ای خدا ...






موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۷)

شاد باشی
دعوتی به وبم
اختمالا خدا شادی شما رو میخواد نه اشک ریختنتون رو...
پس به جای اشک از ته دل بخند...
پاسخ:
.. :)
یه پارتی بازی کن واسه ما هم 😟
پاسخ:
عزیزم دعاگوت هستم
محتاجم به دعا🌷
شب یلدات مبارک نیلوفر جان❤
پاسخ:
عزیزم به شما هم مبارک باشه💕
کجایی نیلوفر پست نمیزاری 😒😟
خوبی سلامتی؟😃
پاسخ:
سلام عزیزم
دوست باوفای من
الحمدلله من خوبم
نفسی میاد و میره
تو چطوری؟خوش میگذره؟

دستم به نوشتن نمیره خواهر...تو چرا پست نمیذارى؟هان؟
سلام علیکم و رحمت الله
خدا رو شکر که خوبی😉
من درگیر دندونمم عقلو کشیدم رفت سه تا بخیه خورده منتظرم خوب شه برم بکشم😢
عی بابا:(
اون رمز وبتو بده بنویسم😈😁
پاسخ:
سلام بر شبنمیِ باوفا 😍
ای بابا ایشالا زود خوب بشی :(
تو مگه خودت وب نداری؟😁😎
ندالم که😕😞😟حذف کردم
پاسخ:
دخترِ بد!
یدونه تو بیان بزن خو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی