" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

آینده ی نامعلوم...

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ب.ظ

سکه ٤٠٠٠,٠٠٠٠

دلار ١٠,١٠٠


یعنی هیچوقت تو عمرم انقدر احساس وحشت و ناامنی و پشیمونی نکرده بودم..

پشیمونی از کارهایی که باید انجام میدادم و ندادم..انتخاب هایی که باید میکردم و نکردم..

سرمایه گذاری های امنی که باید انجام میدادم و ندادم..

سردرد و حالت تهوّع وحشتناکی دارم.

دلم میخواد بمیرم

احساس میکنم اینجا ته خطه.احساس میکنم ازین ببعد نمیشه زندگی کرد،نمیشه به دنبال آرزوها رفت ...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

احساسات هممون همین هست :|
حس میکنیم تا اخر عمرمون هم هرچی بدوییم به هیچ جا نمیرسیم با این وضعیت....ماهایی که ریپ کیدز نیستیم و حمایت مالی خانواده نداریم :(
پاسخ:
هعی هعی هعی
مگه اینکه معجزه ای بشه و ازین وضع در بیایم..
اوههههه چه خبرهههه نفس عمیق😁گرون شده که شده به اعصابت مثلث باش 😛
زندگی دو روزه بابا اینقدر خودتو اذیت نکن 
مال دنیا رو بیخیال 😜
پاسخ:
دیگه چی میخواست بشه شبنمی😭😭😭
دوربین چهارتومنی شده بیست و یک تومن
چجوری به اعصابم مسلط باشم😞
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۶ آسـوکـآ آآ
فک کنم خدا اون دنیا بگیم از ایرانیم مستقیم بفرستدمون بهشت
بس که تو جهنم بودیم...
پاسخ:
گاهی میگم شاید دنیای قبلی ای وجود داشته و اونجا ادم بدی بودم.
واسه همین تو این دنیا فرستادنم تو این جهنم دره😢
عالم ذر بوده اون دنیایی که قبلش بودیم
اما اینجور بوده که تا اخر زندگیمون و نشونمون دادن و خودمون انتخاب کردیم که اینجایی باشیم که هستیم
نگران نباش همه این روزها میگذره
حال و روزمون از دخترهای دهه پنجاه که بدتر نیست
زنده بگورشون میکردن
تو زندان های ساواک بدترین شکنجه هارو میشدن و نمیدونستن فردا چه خبره
پاسخ:
چی بگم والا
راجب عالم ذَر چیزهایی شنیده بودم اما اینو نشنیده بودم که نشون دادند و خودمون انتخاب کردیم !
یعنی من انقدر بد سلیقه بودم که مثلا بین ایران و المان،ایران رو با این وضع اقتصادی و سیاسی فرهنگی داغون انتخاب کرده باشم؟! :|| باورم نمیشه!


کی گفته دخترای دهه پنجاه رو زنده به گور میکردن؟!شکنجه توسط ساواک؟!ساواک اگه عرضه ی شکنجه کردن داشت که الان حال و روزمون این نبود !!چی داری میگی خواهر من ..
الان ما از فردامون خبر داریم؟!امنیت روحی و روانی و مالی داریم؟!به آینده امید داریم؟!
یا چی؟؟؟!
تو یکی از بدترین دوره های تاریخ داریم زندگی میکنیم..فقط خدا به فریادمون برسه.
بدترین دوره ندیدیم😂😂😂😂
اره گلم تو اینترنت سرچ کن شهیده های زمان انقلاب
یعنی حاضری مملکت دست ساواک بود اما این نبود😂😂😂😂😂😂😂
امید داشته باش عزیزم  خدا روزی رسونِ
پاسخ:
باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی