" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

اگر بارِ گرااان..

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ق.ظ

صبحِ دو روز پیش بود که با احساسِ سوزش عجیبی روی دست چپم (همون جایی که ازش خون میگیرن!) از خواب بیدار شدم.دستم به حالت دایره نسبتا بزرگی سوخته بود انگار!!ملتهب و قرمز و دردناک بود و سوز داشت.به مامانم گفتم،ندیده گفت بد خوابیدی حتما ! که وقتی از جام بلند شدم و دستمو دید،گفت ععع چی دستتو زده؟

بله..ظاهره با یه حشره زدگیِ عجیب رو به رو شده بودم.

همون روز رفتم داروخونه زخم رو نشون دادم و براش پد الکل و پماد گرفتم.

شب پماد رو زدم و خوابیدم.صبح روز قبل دیدم بیشتر ملتهب شده و همچنان درد دارم،با اینکه چند بار بهم گفتن که بریم دکتر نرفتم و پشت گوش انداختم.

تا امروز صبح،همین چند دقیقه پیش.تو خواب احساس سوزن سوزن شدگی شدید روی زخم بهم دست داد.. از شدت درد بیدار شدم و نور چراغ قوه رو زخم انداختم که یهو دیدم یه عنکبوت ریزِ سیاه به سرعت داره فرار میکنه!!!

تو خواب و بیداری نفهمیدم به موفق به کشتنش شدم یا نه😭😭


نامرد دوباره اومده بود داشت منو میزد😭 الان از کتف تا نوک انگشتای دست چپم درد میکنه و سنگینه 😢

حدس میزدم عنکبوت باشه اما الان دیگه مطمئن شدم :((

بلند شدم تختمو تکوندم و بعد با پد الکل محل گزش رو ضدعفونی کردم تا صبح برم به دکتر نشونش بدم 😓🤒😩





+اگر نامهربان بودمممم رفتممم😭

++کاش اگه در اثرِ این زهر نمردم!! به پاسِ این همه دردی که کشیدم،لااقل یه توانایی ویژه پیدا کنم!!!

مثلا اسپایدرمن بشم ورژن زنونه ش🙄😭

+++کاش لاأقل اسنیپ زنده بود و میرفتم ازش پادزهر میگرفتم :( هعی روزگار



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

چطوری اسپایداروومن؟
اصن گفتی عنکبوت یه جوری شدم. میدونی ک من فوبیای عنکبوت دارم #جدی 😁
چرا ی جای تکراری رو زده؟ لااقل میرفت سراغ حفره کوبیتال اون یکی دستت (برای ب رخ کشیدن اطلاعات آناتومی😎) که نیروی هر دو دستت برابررمیشد😃

پاسخ:
میسوزم و میسازم☹️
🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕸🕸🕸🕸🕷🕷🕷🕷🕷🕸🕸
حوصله داری این اسامیِ عجق وجقو حفظ میکنی ها :)) ولکن 😛

اینیکی دستمم میزد که از هستی ساقط میشدم که😒🕷🕸
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۱ آسـوکـآ آآ
من ندیده بودم عنکبوت نیش بزنه
برو حتما
الان جک و جونورا ریختن بیرون از شدت گرما
معلوم نیست چیه
پاسخ:
منم ندیده بودم اما شنیده بودم که میزنه
آره دیگه هوا که گرم میشه هجوم میارن

امروز رفتم دکتر. چندتا پماد و دارو داد..فعلا که همچنان ملتهب و سوزناکه :(
خسته نباشی!!!برو یه انتی هیستامینی چیزی بزن حساسیت داشتی به نیشش😁
وااای دستت فلج نشع😱وااای نمیری خدا نکرده😱وااای یه وقت تبدیل به یه عنکبوت بزرگ نشی😱شانس که نداریم میای میخوریمون میره😅
حتما اتاقتو سم بپاش😉 شمال و دردسرهایش😁
دفعه اخر اومدم شمال یه چیزی نیشم زده بود یعنی تا اون یه تیکه از گوشت و پوست انگشتم نریخت خوب نشد!:/
پاسخ:
شب نممممم ؟؟؟!!!!😳😳
خدا رحم کرد تو دکتر یا پرستار نشدی خواهر😒 و گرنه با این پیش بینی های قشنگت همه رو سکته میدادی که🙄
اتفاقا تبدیل به عنکبوت میشم دو سوته میام سروقتت قورتت میدم😈😈🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕸🕸🕸🕸🕸🕸یوهاهاهاهاهااااا

آره واقعا شماله و حیاتِ وحشِ متنوعش😁
ععع پس حشرات شمالی حسابی پذیرایی کردن ازت😀😀😛
اصلا اولش که شروع شد گفتم عنکبوت بوده! این عنکبوت خونگیا کاملا هوشمندانه عمل میکنن. من یه بار از خواب پا شدم دیدم یه نقشه ایران روی بدنم کشیده با نیشاش :)) چیزی هم نمیشه ها . فقط سردرد و سرگیجه بعد دو سه روز خوب میشه.
پاسخ:
نقشه ی ایران :)) چه خوب تشبیه کردی :((

والا دکتر به من گفت نیش دراکولاست،البته از شانس من دکتره طرحی بود و ظاهرا چیز زیادی بارش نبود.
آخه بچه که بودم کنار دریا زیاد نیش دراکولا رو خوردم.دراکولا یه خط صاف رو میزنه میره .
اما این قشنگ چرخیده دایره درست کرده رو دستم.اونم همچین جایی!که هم پوستش نازکه،هم شامل دو قسمت دستمه و نه میتونم دستمو خم کنم نه راست :( 

کاش فقط سرگیجه اینا بود.الان چهار روز گذشته اما سوختگی و دردش بیشتر شده.
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۶ نیوشا یعقوبی
برو شکر کن بیوه سیاه نبوده 
نیش حشرات بسته به این که چی بوده خاصیت بازی و اسیدی دارن اگه بتونی بفهمی کدوم بوده با مقابلش خیلی بهتر میشه :) مثلا اگه بازی باشه با مالیدن آلوچه اگه اسیدی باشه با مالیدن سیب زمینی اینا اثر تجربه است :)) رو پسرخاله ام تست شدن :)) 
پاسخ:
هرچی بوده زده ناکار کرده 😕
عکسشو تلگرام میکنم ببینی چه به روزِ دست نازنینم آمده 😭

طفلی پسرخاله :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی