" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

۲ مطلب در ۵ بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است


شازده کوچولو گفت: «اهلی کردن» یعنی چه؟ 



روباه گفت: این چیزی است که امروزه دارد فراموش می شود. یعنی «پیوند بستن»... 



- پیوند بستن؟ 



روباه گفت: البته. مثلاْ تو برای من هنوز پسربچه ای بیشتر نیستی، مثل صدهزار پسربچه ی دیگر. نه من به تو احتیاج دارم و نه تو به من احتیاج داری. من هم برای تو روباهی بیشتر نیستم، مثل صدهزار روباه دیگر. ولی اگر تو مرا اهلی کنی، هردو به هم احتیاج خواهیم داشت. تو برای من یگانه ی جهان خواهی شد و من برای تو یگانه ی جهان خواهم شد... 

.

.

.



۷ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۰۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

میگه نیلوفر میشه ادمین پیج من بشی؟!

خندیدم.

گفت آخه دست به اینستات خوبه!

گفتم خب آره پنج شش ساله اینجا پیج دارم.

اما میدونی که؟ زیاد فعال نیستم.

گفت آره.مرسی!


و اینگونه از سر خود بازش کردم.



چه معنی میده من ادمین پیج کاری یه نفر دیگه باشم؟! 

چیزی که مال من نیست حکما مال من نیست دیگه.چرا براش وقت و هزینه صرف کنم؟چی به من میرسه؟


من یه مدته حوصله ی خودمم ندارم.

پیج شخصی و کاری خودم دیر به دیر آپدیت میشه.

اونوقت بیام بشینم برای یه نفر دیگه و به اسم یه نفر دیگه  پست بذارم؟؟؟!!!


ملت چه انتظاراتی از آدم دارن ها.



( من همیشه هر کار از دستم براومده برای دوستام انجام دادم.اما خب کار داریم تا کار.هوم؟)

.

.

.

.


+واسه یکی از دوستام جریان این پست رو مفصل تر و با جزییات تعریف کردم؛

گفتم همین مونده بود من ادمین پیج فلانی بشم روزو شب به اسمش پست بذارم 🙄😒

میگه حق داری اما حرص نخور.خب دوست داشته ادمینش باشی !

اصلا الهی من پیج بزنم، ادمینم تو باشی!

😂😂😂😂😂😂 




۷ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۵۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹