" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

حرف دل

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ق.ظ
 


''ما ز فردا نگرانیم که فردا چه کنیم/ زیر این بار گرانیم که جان را چه کنیم
تو ز من ثانیه هایی که نه از آن من است، می خواهی/ آتشی را که نه در جان من است میخواهی"








موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

هعی...
پاسخ:
:(
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۵ دست نویس
قصد من نیت آزار نبود
جنس من در خور بازار نبود
جنسم از خاک و دلم خاکی تر
روح من از خود من شاکی تر
پاسخ:
از خود من شاکی تر ..
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۱:۵۰ یک بلاگر
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی