" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

خداوند از سر تقصیراتم بگذرد

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ

پس از سال ها با لپ تاپ عزیزم وارد پنل وبلاگم شده ام و دارم پست مینویسم .هس عجیبی است.

ای بابا
بعضی از دکمه های کیبورد مثل ه جیمی کار نمیکند.و هتی علامت تعجب و
backsace.به همین خاطر نمیتوانم به راهتی ابراز اهساسات کنم :((((((((((

لپ تاپ نازنینم/ مرا بخاطر تمام کوتاهی هایی که در هقت کردم ببخش :( قول میدهم ازین پس بیشتر بفکرت باشم و بهت اهمیت بدهم.یادش بخیر آن روزگاری که جانم به جانت بسته بود.من بودم و پنل بلاگفا و وبلاگ عزیزتر از جانی که سالهاست خاک میخورد و آپدیت نمیشود.اصلا از زمانی که بلاگفا متروک شد تورا هم ترک کردم.مگر هرازگاهی که برای فیلم دیدن به سمتت می امدم.



اعتراف میکنم که دلم برای پست گذاشتن با تو تنگ شده بود :] پرانتز بسته کار نمیکند.میخواهی بگویی نمیتوانی لبخند بزنی ؟؟؟ و این لبخند زورکی است؟
میخواهی بگویی که چندین سال است جزویی از دکور میز مهل کارم شده ای؟میخواهی بگویی بروم با گوشی ام پست بنویسم؟با من قهری؟؟

باشد هق با توست.گریه کن عزیزکم :(((((((((((((((((((



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

جفای زیبا رویان فراوان باشد لیکن خودتو اجت نکن😃
پاسخ:
عه واااا خواااهررر :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی