" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

مهم نیست که نیستی ..

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷ ب.ظ



امروز همه ی وجودم پر شده بود از حس خواستن تو..داشتن تو..

امروز یکسره دلم میخواست آغوش من بود و چشمهای تو.

امروز چشم های زیبای تو همه ی دنیای من بودند.

چشم هایم را بسته بودم و در رویا تو را میدیدم و میبوسیدم و میبوییدم..

میدانستم رویاست..

بغض گلویم بزرگ و بزرگ تَر میشد..اشک در چشمان بسته ام میجوشید..تو در دستانِ من بودی و نبودی..تو را داشتم و نداشتم..تو را با همه ی وجودم میخواستم و ....



میدانی مامان جان؟!میدانی دختر قشنگم؟میدانی فدایت شوم؟!میدانی همین حالا که سطور را مینویسم پر از اشک و بغضم؟!میدانی..

اصلا بیا تمامش کنم.

اصلا بگذار مثل همه ی این روزها شانه بالا بیندازم و بگویم مهم نیست ..

مهم نیست که نیستی..

مهم نیست که ندارمت...

مهم نیست ...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نگارِ من

نظرات  (۲)

نامه هایی به دخترم 😁😁خوبه از نامزد سرباز رسیدی به دخترت 😆😆
پاسخ:
مسخره نکن شبنمی :))
از ته دلم نوشتم ..
واقعا احساس میخواد که من ندارم :))))آخه دختر ندوس😐خودمون زیادیم ماشالله دیگه کشش نداریم 😁
پاسخ:
مگه میشه احساس نداشته باشی آخه؟؟ :))

عی بابا..دختر به این خووووبی ناااازی 😍 دلت میآد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی